کلوزه: پس از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

http://u.goal.com/305700/305752_heroa.jpg

میروسلاو کلوزه، مهاجم لاتزیو گفته پس از جام جهانی 2014 از فوتبال ملی خداحافظی می‌کند.

این مهاجم کهنه‌کار که تنها یک گل با رکورد 68 گل ملی گرد مولر فاصله دارد در سال 2011 کشورش را ترک کرد و به لاتزیو رفت، جایی که در آن با سن 35 سال همچنان می‌درخشد.

او همچنین گفته فتح جام جهانی برایش اولویت بیشتری از شکستن رکورد رونالدو دارد. رونالدو برزیلی با 15 گل برترین گل‌زن تاریخ جام‌های جهانی است و کلوزه 14 گل زده است. او می‌گوید: «قهرمانی با تیم اولویت اصلی من است، نه شکستن رکورد رونالدو. اگر بتوانیم جام جهانی  2014 برزیل را فتح کنیم این بزرگ‌ترین افتخار برای من خواهد بود. هر چیز دیگری در درجه دوم اهمیت است. بعد از آن هم از فوتبال ملی خداحافظی می‌کنم.»

او درباره آینده هم گفته: «می‌خواهم فصل خوبی داشته باشم، و در جام جهانی بازی کنم. هنوز آماده‌ام و هنوز حس فوتبال را دارم. بازگشت به بوندس‌لیگا قطعا یکی از گزینه‌ها است. من واقعا می‌توانم تصور کنم که دوران فوتبالم را در آلمان به پایان برسانم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 ا 1:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.